کلیدواژه‌ها = %D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85
طراحی سنجه‌های سنجش تأثیرگذاری تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 8، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 147-171

محمد عبدالحسینی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ سید وحید عقیلی


تبیین ارتباط میان اقناع رسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی و سبک زندگی- مورد کاوی اینستاگرام

دوره 7، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 93-114

سیدمحمد دادگران؛ علیرضا آل‌قیس؛ سیدمحمد دادگران؛ محمدرضا رسولی