الف) منابع فارسی
1. اباذری، یوسف و حسن چاووشیان (1381). «از طبقه اجتماعی تا سبک زندگی ـ رویکردهای نوین در تحلیل جامعهشناختی هویت اجتماعی»، نامه علوم اجتماعی، شماره 21، زمستان.
2. اکبری، نعمتالله و همکاران (1393). «تأثیر قانون هدفمندسازی یارانهها بر مصرف انرژی خانوار (مطالعه موردی شهر اصفهان)»، پژوهشنامه اقتصاد انرژی ایران، سال سوم، شماره11، تابستان.
3. جنوبی، پیمان(1393). «ایرانیها اسرافکارترین مردم جهان در بخش انرژی»:
4. زارع شاهآبادی، اکبر و همکاران (1392). «بررسی تأثیر عوامل اجتماعی ـ فرهنگی بر الگوی مصرف انرژی در خانوارهای شهر یزد»، مجله پژوهشهای برنامهریزی و سیاستگذاری انرژی، شماره سوم، پاییز.
5. طارمى، محمدحسین (1388). «ضرورت بازگشت به الگوهای مصرف اسلامی»، دو هفته نامه پگاه حوزه، شماره 257 :20.
ب) منبع لاتین
1. Hawkins, Mothersbaugh et al. (2006). Consumer Behavior: Building Marketing Strategy, 10th ed., McGraw Hill.