الف) منابع فارسی
1. ازکیا، مصطفی (1382). روشهای کاربردی تحقیق، تهران: انتشارات کیهان.
2. اسدی، امیرحسین (1392). بازیابی از وب سایت دانشگاه شریف.
3. باردن، لورنس (1375). تحلیل محتوا، ترجمه ملیحه آشتیانی، تهران: انتشارات دانشگاه شهید بهشتی.
4. بردبار، حسین، دغدغههای اصلی رسانه برای تبیین سیاستهای اقتصاد مقاومتی، روزنامه خراسان، 22 آبان 93، ویژهنامه نمایشگاه.
5. بیابانگرد، اسماعیل (1387). روش تحقیق در علوم اجتماعی، تهران: انتشارات دوران.
6. حسینی، علی (1381). انقلاب رسانهها، تهران: نشر پایدار.
7. حق، علی (1394). رسانه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، فصلنامه رسانه، شماره 101، زمستان 1394.
8. دهقان، علیرضا (1378). بررسی تأثیر رسانهها بر افکار عمومی: کاربرد یک الگوی جامعهشناختی، نامه علوم اجتماعی، شماره 13.
9. سلطانیفر، محمد (1394). نشست تخصصی گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی، مرکزمطالعات و برنامهریزی رسانهها، دی 1394.
10. سلطانیفر، محمد و شهناز هاشمی (1382). پوشش خبری، تهران: انتشارت سیمای شرق.
11. سورین، ورنر و جیمز تانکارد (1381). نظریههای ارتباطات، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
12. سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری، بهمن 1392.
13. عبدالملکی، حجتالله (1393). اقتصاد مقاومتی و مفاهیم مشابه آن در اقتصاد، فصلنامه پرسمان، شماره 139-138.
14. عرب احمدی، وحید (1392). اقتصاد مقاومتی؛ موانع و راهکارها، 26فروردین1392، این مقاله برگرفته از وبلاگ اقتصاد مقاومتی.
15. غفاری، داود و زهره پورحاتم (1392). اقتصاد مقاومتی، این مقاله برگرفته از وبلاگ حماسه اقتصاد، آبان.
16. فرکلاف، نورمن (1390). تحلیل انتقادی گفتمان، ترجمه فاطمه شایسته پیران، تهران: دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها.
17. فهیم، آرش، مقاومت رسانهای نامتقارن در اقتصاد مقاومتی، روزنامه کیهان، شماره 20281، 23 مرداد 1393.
18. قاسمی، مجید (1394). نشست تخصصی گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی، مرکز مطالعات و برنامهریزی رسانهها، دی 1394.
19. قائمینیا، علیاصغر (1392). نقش رسانهها در گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی، 23 فروردین 1392، برگرفته از سایت
راسخون.
20. متن ابلاغیه «سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی» رهبر معظم انقلاب به رؤسای قوای سهگانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، 1392.
21. ملکان، مجید و زهره جوادیه (1394). نقش رسانهها در نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی، رسانه، سال 25، شماره پیاپی95.
22. مؤمنی، فرشاد (1394). رسانه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، فصلنامه رسانه، شماره 101، زمستان 1394.
23. نقش رسانهها در نهادینهسازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی، 27 فروردین 1393، این مقاله برگرفته از سایت افکارنیوز.
ب) منابع لاتین
1. Fogarty Brian J. (2014). Determining Economic News Coverage, The International Journal of Public Opinion Research, Published By Oxford University Press,Vol. 17No. Retrieved From http: //ijpor. oxfordjournals. org/content/17/2/149. abstract.
2. Mutz, D. C. (1992). Mass media and the de politicization of personal experiences. American Journal of Political Science, 36, 483—508.
3. Nohrstedt, Stig A. (2005). Media Reflexivity in the War on Terror. Three Swedish Dailies and the Iraq War’, in Nohrstedt, Stig A. & Ottosen, Rune (eds.) Global War – Local Views. Media Images of the Iraq War. Goteborg, Nordicom.
ج) خبرگزاری و سایتهای خبری مورد تحلیل
www.jahannews.com
www.econews.ir
http://www.fardanews.com
www.mognews.ir