الف) منابع فارسی
۱. ابو جیب، سعدی (۱۴۰۸). القاموس الفقهی لغه و اصطلاحاً، سوریه، دمشق، دارالفکر، چاپ اول.
۲. احمدوند، محمدعلی (۱۳۹۰). روانشناسی بازی، تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور، چاپ اول.
۳. امامی، حسن (۱۳۸۱). حقوق مدنی، تهران: انتشارات اسلامیه، چاپ هشتم.
۴. انصاری، مرتضی (۱۳۷۵). کتاب المکاسب، تبریز: چاپ طاهر خوشنویس، چاپ اول.
۵. حکمتنیا، محمود (۱۳۸۷). مبانی مالکیت فکری، قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، چاپ سوم.
۶. خامنهای، سید علی (۱۳۸۸). اجوبةالاستفتائات، تهران: شرکت چاپ و نشر بینالملل، چاپ اول.
۷. خمینی، روحالله (۱۳۸۰). استفتائات، قم: انتشارات اسلامی، چاپ اول.
۸. خویی، ابوالقاسم (۱۳۷۱). مصباح الفقاهة، تقریرات درس به قلم محمدعلی توحیدی، قم: دارالکتب الاسلامیة، چاپ اول.
۹. شهیدی، مهدی (۱۳۸۲). تشکیل قراردادها و تعهدات، تهران: انتشارات مجد، چاپ چهارم.
۱۰. صدر، محمدباقر (۱۴۲۴). اقتصادنا، قم: مرکز الابحاث و الدراسات التخصصیه للامام الشهید الصدر، چاپ اول.
۱۱. طارمی، حسن (۱۳۹۳). دانشنامه جهان اسلام، تهران: مؤسسه دایرةالمعارف فقه اسلامی، چاپ اول.
۱۲. غلامی، امیر (۱۳۸۹). فرهنگنامه کودک و نوجوان، تهران: شرکت تهیه و نشر فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، چاپ اول.
۱۳. قرشی، سید علیاکبر (۱۳۷۱). قاموس قرآن، تهران: دار الکتب الإسلامیة، چاپ اول.
۱۴. قلیزاده نوری (۱۳۸۹). فرهاد، فرهنگ تشریحی اصطلاحات کامپیوتری مایکروسافت، تهران: نشر آذر، چاپ اول.
۱۵. کاشفالغطاء، محمدحسین (۱۳۵۹). تحریر المجلة، نجف اشرف: المکتبه المرتضویة، چاپ اول.
16. کاتوزیان، ناصر (۱۳۷۲). دوره مقدماتی حقوق مدنی، اموال و مالکیت، تهران: نشر دادگستر، چاپ دوم.
17. مطهری، مرتضی (۱۳۷۱). بررسی اجمالی مبانی اقتصاد اسلامی، تهران: انتشارات حکمت، چاپ یازدهم.
18. هاشمی شاهرودی (۱۳۸۱). محمود، فرهنگ فقه مطابق مذهب اهلبیت (ع) قم: مؤسسه دائرهالمعارف فقه اسلامی، مرکز پژوهشهای غدیر، چاپ اول.
ب) منابع لاتین
1. Balkin, J. M., & Beth S. N., (2006). the State of Play: Law, Games, and Virtual Worlds, New York, New York University Press.
2. Badenhorst, P. J., & Juanita, M. Pienaar, & Hanri Mostert. (2006). the Law of Property. 5th Edition. Durban: LexisNexis/Butterworth.
3. Bolter, J., D., & Richard, G., (2000). Remediation: Understanding New Media, USA, MIT Press.
4. Castronova, E., (2005). Synthetic Worlds: The Business and Culture of Online Games, Chicago, the University of Chicago Press.
5. Djibouti, D., & Alvarez, J., & Jean, P., (2015). Classifying Serious Games, France, University of Toulouse.
6. Hornby, A. S., (2007). the Oxford advances learners, London, Oxford University Press.
7. Kent, A., & Williams, J. (2015). Encyclopedia of Microcomputers, London, and CRC press, Taylor& Francis.
8. Makdisi, J)2005). Islamic Property Law: Cases and Materials for Comparative Analysis with the Common Law, USA: Carolina Academic Press.
9. Maradino, G. Veloso (2008). Virtual Property Rights: A Modern Usufruct of Intangibles, Philippine Law Journal, vol. 82, no. 4: 37-77.
10. Stefan G, & Minhua M, & Janice B. H., &, Manuel, F., Viktor, W., (2015). Serious Games, Switzerland: Springer International Publishing Switzerland.
11. Steven J. H., (2007). Claims to Virtual Property, Harvard Journal of Law & Technology, Vol. 20, No. 2: 443-458.
12. Wiemeyer, V., (2015). Serious Games, Switzerland, Springer International Publishing.
13. Worth, N. (2014). Personality and Behavior in a Massively Multiplayer Online role-playing game, "Computers in Human Behavior", Vol. 3, No. 8: 322–330.