1. جلالی، علیاکبر (1388). روابط عمومی 2، تهران: انتشارات کارگزار روابط عمومی.
2. دادگران، سیدمحمد (1389). مبانی ارتباط جمعی، تهران: انتشارات مروارید.
3. دهقان، علیرضا (1392). نظریههای ارتباطات، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
4. ذکایی، سهیلا (1391). اصول تکنولوژیهای نوین ارتباطی، تهران: انتشارات تایماز.
5. ساروخانی، باقر و همکاران (1387). جامعهشناسی وسایل ارتباط جمعی، تهران، انتشارات اطلاعات، چاپ نهم
6. سلطانیفر، محمد (1388). روابط عمومی در فضای سایبر، تهران: انتشارات سیمای شرق.
7. سلطانیفر، محمد و همکاران (1382). مقدمهای بر روابط عمومی الکترونیک، تهران: انتشارات سیمای شرق.
8. شریفی، اصغر و همکاران (1388). فناوریهای نوین در آموزش و مدیریت، تهران: انتشارات فرهنگ سبز.
9. ضیاییپرور، حمید (1387). تکنولوژیهای کاربردی روابط عمومی الکترونیک1، تهران: انتشارات شرکت روابط عمومی و تبلیغت هفت تبلیغ.
10. ضیاییپرور، حمید (1388). بررسی وضعیت استفاده وزارتخانههای ایران از تکنولوژیهای کاربردی روابط عمومی الکترونیک و ارائه یک الگوی مناسب (رساله دکتری)، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
11. ضیاییپرور، حمید (1388). تکنولوژیهای کاربردی روابط عمومی الکترونیک2، تهران: انتشارات شرکت روابط عمومی و تبلیغت هفت تبلیغ.
12. کاستلز، مانوئل (1390). عصر اطلاعات جلد اول (ظهور جامعه شبکهای)، ترجمه احمد علیقلیان و افشین خاکباز، تهران: انتشارات طرح نو.
13. محسنی، منوچهر (1380). جامعهشناسی جامعه اطلاعاتی، تهران: نشر دیدار.
14. مددپور، محمد (1393). «فرهنگ و هویت در جامعه شبکهای از نگاه مانوئل کاستلز»، فصلنامه رهآورد نور، شماره 9.
15. معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری (1392). نقشه راه اصلاح نظام اداری، تهران: مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی.
16. مهرداد، هرمز (1388). مقدمهای بر نظریات و مفاهیم ارتباط جمعی، تهران: انتشارات فاران.
17. یحیایی ایلهای، احمد (1390). روابط عمومی حرفهای، تهران: انتشارات جاجرمی.