الف) منابع فارسی
1. اکبری، محسن، محمد دوستار و میلاد هوشمند چایجانی (1394). شناسایی و اولویتبندی تهدیدات شبکههای اجتماعی در عرصه امنیت ملی، مجله سیاست دفاعی، شماره 90.
2. امیری، نجات و اصحاب حبیبزاده (1394). تحلیل وضعیت شبکههای اجتماعی مجازی بر اساس مدل SWOT، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، سال پنجم، شماره هفدهم.
3. رحمانزاده، سیدعلی (1389). کارکرد شبکههای اجتماعی مجازی در عصر جهانی شدن، فصلنامه مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، سال اول.
4. روشنی، سعید، نفیسه رضایینیک و محمدحسین شجاعی (1392). مطالعه مقایسهای قابلیتسازی و جامعهپذیری شبکههای اجتماعی عمومی و تخصصی، فصلنامه مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، سال دوم، شماره 5.
5. سلطانیفر، محمد (1389). دیپلماسی عمومی نوین و روابط عمومی الکترونیک، تهران: انتشارات سیمای شرق.
6. قاضی نوری، سیدسروش، نفیسه رضایینیک و سعید روشنی (1393). بررسی الزامات، چالشها و قابلیتهای شبکه اجتماعی کنشگران مدیریت فناوری و نوآوری ایران، فصلنامه تحقیقات فرهنگی ایران، دوره هفتم، شماره 2.
ب) منابع لاتین
1. Armstrong, A. , & Hagel, J. (2000). The real value of online communities. Knowledge and communities, 74 (3) .
2. Baran, S. J. , & Barrosse, E. (2004). Introduction to mass communication: Media literacy and culture: McGraw-Hill.
3. Bicen, H. , Sadıkoglu, S. , & Sadıkoglu, G. (2015). The Impact of Social Networks on Undergraduate Students Learning Foreign Language. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 186.
4. DIT. (2009). Risk Assessment Procedure. DIT health and safety office.
5. Ellison, N. B. (2007). Social network sites: Definition, history, and scholarship. Journal of Computer‐Mediated Communication, 13 (1) .
6. Faloutsos, M. , Karagiannis, T. , & Moon, S. (2010). Online social networks. IEEE network, 24 (5).
7. Ferdinand, P. (2000). The Internet, democracy and democratization. Democratization, 7 (1).
8. Hsu, C. -L. , Yu, C. -C. , & Wu, C. -C. (2014). Exploring the continuance intention of social networking websites: an empirical research. Information Systems and e-Business Management, 12 (2).
9. Leenders, R. T. A. , Van Engelen, J. M. , & Kratzer, J. (2003). Virtuality, communication, and new product team creativity: a social network perspective, Journal of Engineering and Technology Management, 20 (1).
10. Mason, R. (2006). Learning technologies for adult continuing education. Studies in Continuing Education, 28 (2).
11. Praprotnik, T. (2004). How to Understand Identity in Anonymous Computer-Mediated Communication. Revija za sociologiju, 35 (1-2).
12. Richter, A. , & Koch, M. (2008). Functions of social networking services. Paper presented at the Proc. Intl. Conf. on the Design of Cooperative Systems.
13. Roshani, S, Rezaeenik, N, Shojaee, SMH, (2013). A comparative study of Usability and Sociability Of public and specialized social networking websites, Journal of IT Management Studies, Vol (2) , Issue 5.
14. USDA, 2010. The Comparative Risk Assessment Framework and Tools (CRAFT). Science Update SRS-024. Asheville, NC: USDA, Forest Service, Southern Research Station.
15. Watts, D. J. , Dodds, P. S. , & Newman, M. E. (2002). Identity and search in social networks. science, 296 (5571).
16. Xiang, Z. , & Gretzel, U. (2010). Role of social media in online travel information search. Tourism management, 31 (2).