حسنقلیپور، حکیمه؛ قلیپور، آرین؛ قاضیمحله، مهدیمحمدی و روشندل اربطانی، طاهر (1389)، الزامات، ضرورتها، و مکانیسمهای تجاریسازی دانش در دانشکدههای مدیریت، مدیریت بازرگانی، 2(4).
حیدرزاده، کامبیز و رئیس روحانی، فرشته (1393)، «بررسی تأثیر عوامل جمعیتشناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرفکنندگان»، فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، شماره 18، 22-13.
خیری، بهرام و فتحعلی، متینه (1394)، «بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات لوکس»، مجله مدیریت بازاریابی، شماره 26، صص 24-1.
رحیمنیا، فریبرز و حسینی آرین، نازنین (1397)، «بررسی نقش واسط ادراک از ارزش برند لوکس در ارتباط بین ارزش اجتماعی و قصد خرید برندهای لوکس»، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و کسبوکار دانشگاه تبریز.
روحالامینی، محمود (1377)، زمینه فرهنگشناسی: تألیفی در انسانشناسی فرهنگی و مردمشناسی، تهران: انتشارات عطار.
شکیب، بهناز و شاکری مطلق، عالمه (1396)، «تحلیل تأثیر عوامل مؤثر بر قصد خرید مجدد محصولات لوکس در مصرفکنندگان محصولات منحصربهفرد»، سومین همایش بینالمللی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد.
صمدی، منصور؛ شیخی، زینب؛ شهری مجارشین، علیاکبر و میرطاهری، علی (1395)، بررسی عوامل تاثیرگذار بر برند کالاهای لوکس، پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، شماره 13، 120-109.
میری، سیدمجتبی (1396)، «تأثیر ارزشهای موردانتظار از برند لوکس بر تمایلات رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگری جنسیت (مورد مطالعه: مشتریان برند باربری در استان تهران)»، هفتمین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت با رویکردعلومپژوهشینوین، دردسترس در:
داناییفرد، حسن و امامی، سید مجتبی (1386)، «استراتژیهای پژوهش کیفی: تأملی بر نظریهپردازی دادهبنیاد»، اندیشه مدیریت راهبردی (راهبرد مدیریت)، دوره 1، شماره 1.
Heath, H. and Cowley, S. (2004), "Developing a Grounded Theory Approach: A Comparison of Glaser and Strauss", International Journal of Nursing Studies, 41(2), pp. 141–150.
Glaser, B. and Strauss, A. (1967), The Discoveryof Grounded Theory, Aldine Publishing Company, Hawthorne, NY.
Gutsatz, M. and Heine, K. (2018), "Luxury Brand-Building and Development: New Global Challenges, New Business Models", Journal of Brand Management.
Godey, B., Manthiou, A., Pederzoli, D., Rokka, J., Aiello, G., Donvito, R. and Singh, R. (2016), "Social Media Marketing Efforts of Luxury Brands: Influence on Brand Equity and Consumer Behavior", Journal of Business Research, 69(12), pp5833-5841.
JI YI, Fang Yuan, Meng and Kumah, Suresh (2013), "The Attitude, Motivation Influence People’s Buying Luxury Goods: A Survey of Chinese in China", Journal of Business and Management, Vol. 15, Issue 3, pp. 15-24.
Kornadt, H. (2015). "Social Motives and Their Development in Cultural Context", Online Readings in Psychology and Culture, 5(3), available at: https://doi.
org/10.9707/2307-0919.1048
Ku, T-H. and Lin, T-L. (2018), "Effects of Luxury Brand Perceptions on Brand Attachment and Purchase Intention: A Comparative Analysis Among Consumers in China, Hong Kong and Taiwan’, South African", Journal of Business Management, 49(1), a6.
Nikita, Sharda and Anil, Kumar Bhat (2018), "Austerity to Materialism and Brand Consciousness: Luxury Consumption in India", Journal of Fashion Marketing and Management, An International Journal.
Rupsiene, L. and Pranskuniene, R. (2010), "The Variety of Grounded Theory: Different Versions of the Same Method or Different Methods?", Social Sciences, 4(70), pp. 7-19.
Rudawska, E., Grębosz-Krawczyk, M. and Ryding, D. (2018), "Sources of Value for Luxury Secondhand and Vintage Fashion Customers in Poland—From the Perspective of Its Demographic Characteristics", In Vintage Luxury Fashion, Springer, pp. 111-132.
Roux, E., Tafani, E. and Vigneron, F. (2017), "Values Associated with Luxury Brand Consumption and the Tole of Gender", Journal of Business Research, 71, 102-113.
Schultz, D. E. and Jain, V. (2018), "Discovering India's Three Levels of Luxury Consumption: An Exploratory Research to Find a Conceptual Framework", Journal of Marketing Communications, 24(3), 250-269.
Shaikh, S., Malik, A., Akram, M. and Chakrabarti, R. (2017), "Do Luxury Brands Successfully Entice Consumers? The Role of Bandwagon Effect", International Marketing Review, 34(4), pp.498-513.
Shao, Wei, Grace, Debra and Ross, Mitchell (2019), "Consumer Motivation and Luxury Consumption: Testing Moderating Effects", Journal of Retailing and Consumer Services, 46, pp.33–44.
Vigneron, F. and Johnson, L. W. (2017), "Measuring Perceptions of Brand Luxury", In Advances in Luxury Brand Management, Springer, pp. 199-234.
Woodruff, R. B. (1997), "Customer Value: The Next Source for Competitive Advantage", Journal of the Academy of Marketing Science, 25(2), 139.
Yaqiong, Zhang (2018), "The Acculturation Impact on Luxury Consumption Motivations: Chinese Case Young Consumers Living in the UK", A Thesis of Brunel University London.