با توجه به ضرورتهای افق چشمانداز 1404 به منظوردستیابی به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه و شناخت رقبای منطقهای، در این پژوهش با معرفی و توصیف ویژگیها و مؤلفههای شهر رسانهای، تعریف شهر رسانهای و کاربردهای آن ارائه میشود. سپس با رصد سه شهر رسانهای در منطقه (دبی، مصر و اردن) بررسی جامعی به روش مقایسه تطبیقی بر روند تأسیس، نحوه جانمایی، زیرساختها و امکانات مورد نیاز، نوع مالکیت و مؤلفههای دیگر حقوقی، تجاری، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام میشود.
پوری, احسان, طلوعی اشلقی, عباس, فرهنگی, علیاکبر, & سلطانیفر, محمد. (1393). شهررسانهای؛ از همازفزایی صنعت رسانه تا توسعه اقتصاد دانشمحور (بررسی تطبیقی سه شهر رسانهای درمنطقه خاورمیانه). راهبرد اجتماعی فرهنگی, 3(3), -.
MLA
احسان پوری; عباس طلوعی اشلقی; علیاکبر فرهنگی; محمد سلطانیفر. "شهررسانهای؛ از همازفزایی صنعت رسانه تا توسعه اقتصاد دانشمحور (بررسی تطبیقی سه شهر رسانهای درمنطقه خاورمیانه)". راهبرد اجتماعی فرهنگی, 3, 3, 1393, -.
HARVARD
پوری, احسان, طلوعی اشلقی, عباس, فرهنگی, علیاکبر, سلطانیفر, محمد. (1393). 'شهررسانهای؛ از همازفزایی صنعت رسانه تا توسعه اقتصاد دانشمحور (بررسی تطبیقی سه شهر رسانهای درمنطقه خاورمیانه)', راهبرد اجتماعی فرهنگی, 3(3), pp. -.
VANCOUVER
پوری, احسان, طلوعی اشلقی, عباس, فرهنگی, علیاکبر, سلطانیفر, محمد. شهررسانهای؛ از همازفزایی صنعت رسانه تا توسعه اقتصاد دانشمحور (بررسی تطبیقی سه شهر رسانهای درمنطقه خاورمیانه). راهبرد اجتماعی فرهنگی, 1393; 3(3): -.