فهرست منابع
آزاد آرمکی، محمدتقی (1398). اولین نشست «شبهخانواده» با عنوان «نگاهی به بنیانهای نظری شبهخانواده». تهران: 28 خرداد.
ازکیا، مصطفی (1396). روش پژوهش کیفی از نظریه تا عمل. تهران: کیهان.
امیدی، کاوه (1398). اولین نشست «شبهخانواده» با عنوان «نگاهی به بنیانهای نظری شبهخانواده». تهران: 28 خرداد.
باقی نصرآبادی، علی (1387). جامعهشناسی خانواده. تهران: دانشگاه علمی کاربردی.
بخارایی، احمد؛ شربتیان، محمدحسن و طوافی، پویا (2015). مطالعه جامعهشناختی رابطه نشاط با سلامت اجتماعی (جوانان 18 تا 30 سال شهرستان ملایر). برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، 25(7)، 1-40.
برجعلی، فرامرز (1400). پژوهشهای روانشناسی اجتماعی. پژوهشهای روانشناسی اجتماعی، (44).
بهنوش حامد، علی و محمدزاده ده ملایی، رجبعلی (1399). بررسی مقایسهای عملکردهای اجرایی شناختی (حل مسئله، انعطافپذیری ذهنی و ریسکپذیری) در نوجوانان ساکن در مراکز شبانه روزی بهزیستی و همتایان عادی آنها در شهر تهران، هفتمین همایش علمی پژوهشی توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی ایران.
بیات، محبوبه؛ نادریفر، مهین؛ بیات مقداد، میری مجید و فروغی، سعید (1386). سلامت اجتماعی کودکان 7 تا 11 ساله ساکن مراکز نگهداری شبانه روزی.
پورحسن، قاسم (1398). اولین نشست «شبهخانواده» با عنوان «نگاهی به بنیانهای نظری شبهخانواده». تهران: 28 خرداد.
چایچی تبریزی، نگار (1394). سلامت اجتماعی و عوامل مرتبط با آن. تهران: تک درخت.
حسینی حاجی بکنده سید احمد و تقیپور ملیحه (1389). بررسی تأثیر حمایت اجتماعی بر سلامت اجتماعی زنان سرپرست خانوار. پژوهش اجتماعی، 3(7)، 139-158.
خوشفر، غلامرضا؛ محمدی، آرزو؛ محمدزاده، محمدی و اکبرزاده، فاطمه (2015). امنیت اجتماعی و سلامت اجتماعی (مطالعه موردی: جوانان 29-15 ساله شهر قاین). مجله مطالعات اجتماعی ایران، 9(1)، 71-102.
رزاقی، رضا (1396). مراقبت و توانمندسازی کودکان دور از خانه. تهران: نتشارات ارجمند.
رستگار خالد، امیر و عظیمی، هاجر (2013). بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با شهروندی دموکراتیک. فصلنامه علوم اجتماعی، 19(59)، 97-141.
رضایی، سحر؛ گودرزی، محمود و علی مددی، کامران (2022). اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه. توانمندسازی کودکان استثنایی، 13(3)، 43-34.
رفیعی، حسن ( 1394 ). رابطه سرمایه اجتماعی با سلامت اجتماعی ایران. رفاه اجتماعی، 11(42)، 203-228.
رفیعی، حسن (1394). رابطه سرمایه اجتماعی با سلامت اجتماعی ایران. فصلنامه رفاه اجتماعی، (228).
زاهدی اصل، محمد (1393). فراتحلیلی بر مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی. برنامهریزی و توسعه اجتماعی. 5(19)، صص. 71-107.
زاهدیاصل، محمد و نعمتساعتلو، فایقه (2015). برنامههای حمایتی و کیفیت زندگی معتادان: مقایسه معتادان بازتوان شده کنگره 60 و معتادان بازتوان شده در کلینیکهای خصوصی. پژوهشنامه مددکاری اجتماعی، 3(2)، 189-211.
زاهدی اصل، محمد ( 1393 ). فراتحلیلی بر مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی. برنامهریزی و توسعه اجتماعی. 5(5-19)، 71-107.
سازمان بهزیستی کشور (1395). قانون حمایت از کودکان بیسرپرست و بدسرپرست. تهران: سازمان بهزیستی کشور.
سجادی، حانیه السادات؛ کرمی، مهرگان؛ ترکزاده، لیلا؛ کریمی، سعید و بیدرام، رسول (1384). کارایی مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان های عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال هاى 85-1384 با استفاده از روش تحلیل فراگیر دادهها.
علیزاده، سیما؛ راهب، غنچه؛ میرزائی، زهرا و حسینزاده، سمانه (1397). اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی بر گرایش به رفتارهای پرخطر نوجوانان پسر مراکز شبانهروزی بهزیستی در شهرهای مشهد و سبزوار. توانبخشی، 21(1).
شریعتمدار، آسیه و پورگراوند، ساحره (2014). مقایسه هیجان خواهی و کفایت اجتماعی دختران ساکن مراکز شبانه روزی بهزیستی با دختران تحت سرپرستی خانواده. فرهنگ مشاوره و روان درمانی، 20(5)، 141-158.
شمسایی، محمدحسین (1397). رازها و نیازهای مراکز شبانهروزی. تهران: کویر.
عبدالهفام، رحیم؛ جهانگیر یاری، حاج عطالو؛ طالبی، بهنام و ابراهیمپور، داود (2019). مدلیابی ساختاری سلامت اجتماعی براساس نقش عوامل فردی، شغلی و سازمانی در میان اعضای هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی. مدیریت سازمانهای دولتی، 7(3)، 91-104.
نویدزاده، فریده؛ قادری ثانوی، رمضانعلی و عرشی، ملیحه (1400). نهمین کنفرانس بینالمللی روانشناسی. علوم تربیتی و سبک زندگی.
قادری، مهدی (1393). کاربرد شاخصهای نوین در تبیین سبک زندگی سالم. فصلنامه رفاه اجتماعی، (58)، صص. 9-62.
کابینی مقدم، سلیمان؛ انتصار فومنی، غلامحسین؛ حجازی، مسعود و اسدزاده، حسن (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان و آموزش کمکخواهی بر پایستگی تحصیلی دانشآموزان اهمالکار مدارس غیرانتفاعی. رویکردهای نوین آموزشی، 14(1)، 33-48.
رجبی، مسلم؛ بگیان کوله مرز، محمدجواد؛ بختی، مجتبی و کریمینژاد، کلثوم (1396). مقایسه شاخصهای سلامت روان در کودکان بیسرپرست نگهداری شده در مراکز با کودکان سپرده شده نزد اقوام در استان لرستان. نشریه پرستاری کودکان، ۴(1)، ۴۲-۳۶.
نبوی، عبدالحسین؛ نواح، عبدالرضا و امیرشیرزاد، نرگس (1393). بررسی عوامل مؤثر بر بیتفاوتی اجتماعی (مورد مطالعه: شهروندان 18 سال به بالای شهر دزفول). جامعهشناسی ایران، (3).
آزاد آرمکی، محمدتقی (1398). نگاهی به بنیانهای با عنوان «شبه خانواده». اولین نشست تهران: 28 خرداد، بنیانهای نظری شبه خانواده.
امیدی، کاوه (1398). نگاهی به بنیانهای با عنوان «شبه خانواده». اولین نشست تهران: 28 خرداد، بنیانهای نظری شبه خانواده.
پورحسن، قاسم (1398). نگاهی به بنیانهای با عنوان «شبه خانواده». اولین نشست تهران: 28 خرداد، بنیانهای نظری شبه خانواده.
نواح، عبدالرضا؛ بوداقی، علی و سعدی، ناهید (1401). مطالعه جامعهشناختی تأثیر سرمایه اجتماعی و کیفیت خدمات آموزشی بر احساس نابرابری اجتماعی مطالعه موردی: دانشآموزان دورۀ متوسطۀ دوم شهرستان ایذه. جامعهشناسی کاربردی، 33(2)، 1-22.
هزارجریبی، جعفر و اسداله، مهری (1391). تحلیل رابطه سرمایه اجتماعی و سلامت روانی اجتماعی. فصلنامه علوم اجتماعی، (59)، 41-88.
هزارجریبی جعفر و ارفعی مقدم، عبدالمجید (1394). جهانی شدن و توسعه اجتماعی ایران در سه دهه گذشته بین سالهای 1361-1391. مطالعات توسعه اجتماعی ایران. 7(2)، 7-26.
AbdeLah Tabar, h. (2008). A study of Social Wellbeing among Students. Social Welfare, 89-171.
Alizadeh, S. (2018). Effect of social comletence training on Tendency Towards High-Risk Behaviors in Adolescents Living in Boarding Centers.
Aron, S., Beckers, R., Deneubourg, J. L., & Pasteels, J. M. (1993). Memory and chemical communication in the orientation of two mass-recruiting ant species. Insectes Sociaux, (40), 369-380.
Bandura, A., & Walters, R. H. (1977). Social learning theory (Vol. 1). Prentice Hall: Englewood cliffs.
Corbin, J. M., & Strauss, A. (1990). Grounded theory research: Procedures, canons, and evaluative criteria. Qualitative sociology, 13(1), 3-21.
Derakhshannia, F. (2013). Define Index and Indicators of Social Health in Iran. Tehran: University of Rehabilitation Sciences and Social Welfare.
Filk, T. (2006). Relational interpretation of the wave function and a possible way around Bell’s theorem. International Journal of Theoretical Physics, (45), 1166-1180.
keeys, C. A. (1998). social well-bing. socia sychology quarterly.
Keyes, C. L. (2002). The mental health continuum: From languishing to flourishing in life. Journal of health and social behavior, 207-222.
Kyees, L. L. (2014). Rigor and academic achievement: Career academies versus traditional class structure. Liberty University.
Larsoon, J. E. (1996). Diagnosis based on Explicit Means-ends Models. Artificial Intelligence, (80), 29-93.
Ness, R. B. & Joint Policy Committee. (2007). Influence of the HIPAA privacy rule on health research. Jama, 298(18), 2164-2170.
Samaram, E. (2009). Community Oriented Policing and Social Health. ENTEZAM-E-EJTEMAEI.
Samiee, M. A. (2010). Social Health of Iran: from a Consensus-based Definition to an Evidence-based Index. jof soc lrobl in Iran.
Telfer, D. J. & Sharpley, R. (2015). Tourism and development in the developing world. Routledge.
Towards High-Risk Behaviors in Adolescents Living in Boarding Centers.
W.H.O (2016). httl://www.who.int/about/definition/en/lrint.html, httl://www.who.int
Zamankhani, F. (2016). Social Health Situation Analysis of all Provinces of Islamic Republic of Iran. Community Health
Zare Shah Abadi, A. (2015). A Survey on the Factors Affecting the Social Health of the Primary District of a Yazd Distric. Journal of Yazd School of Public Health.