الف) منابع فارسی
1. ایاز، ابوطالب (۱۳۹۵). رویکرد صلحجویانه سازمانهای بینالمللی، کنفرانس جهانی حقوق و علوم اجتماعی در آغاز هزاره سوم، شیراز.
2. بیگزاده، ابراهیم (1390). سازمانهای بینالمللی، تهران: دانشگاه شهید بهشتی.
3. تقیزاده انصاری، مصطفی (1380). حقوق سازمان بینالمللی، تهران: نثر قومس.
4. حسینپور، حمید و حامد اسلامی (1395). واکاوی رویکرد دولت احمدینژاد و دولت روحانی به سازمانهای بینالمللی، دهمین همایش مجازی بینالمللی تحولات جدید ایران و جهان.
5. رحمانی، مسعود (1390). «نقش ایران در ارتقای موقعیت جهانی کنفرانس اسلامی»، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم. قم: نشر پگاه.
6. سرمست، بهرام (1388). بازیگران، جنگ افزارها و سرچشمههای جدید تهدیدات امنیت بینالمللی، فصلنامه تخصصی علوم سیاسی، شماره هشتم.
7. طباطبایی، سیدعلی (1387). راهکارهای ارتقای جایگاه ایران در سازمانهای بینالمللی، تهران: نشر دانشگاه آزاد اسلامی.
8. فتحی واجارگاه، کورش (1389). برنامهریزی آموزش ضمن خدمت کارکنان، تهران: انتشارات سمت.
9. ثقفی عامری، ناصر (1376). سازمان ملل متحد، مسئولیت حفظ صلح و امنیت بینالمللی، تهران: دفتر مطالعات سیاسی و بینالمللی.
10. غفوری، محمد (1383). عملکرد سازمانهای بینالمللی در عرصه روابط بینالملل نوین، فصلنامه رهیافتهای سیاسی و بینالمللی. تهران: دفتر مطالعات سیاسی و بینالمللی.
11. کریمزاده، مجید. (1383). توانمندسازی سرمایههای انسانی از طریق آموزش، نشریه مدیریت، شمارههای 92-91، سال سیزدهم: 48-45.
12. عباسپور، عباس (1393). مدیریت منابع انسانی پیشرفته (رویکردها، فرآیندها و کارکردها)، تهران: انتشارات سمت.
13. موسویفر،
سیدحسین و امیر فامیل زوار جلالی (1395). مسئولیت بینالمللی سازمانهای بینالمللی و منطقهای، سومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در علوم انسانی.
ب) منابع لاتین
1. Flohr, N. J. and Host , V (2002). The path to service encounter performance in public and private bureaucracies. The service ind. J, 20: 40-60.
2. Mosane, M. L. (2000). Education management teaching with student, teacher ̓s journal of teaching, 35 (8): 26.
3. Oral, B. Saglam, s. (2010). The importance of in – service training in structuring sectors. Procedia social and behavioral sciences.
4. Yoon, J (2001). The role of structure and motivation for workplace empowerment.. social psychology quarterly, vol. 65, No 2: 195-206.