فهرست منابع
اعظمی، محسن و اکبری، پیمان (1396). تحلیل تأثیر تعاملات اجتماعی و راهبرد منابع انسانی بر پیامدهای سازمانی. مطالعات مدیریت راهبردی، (32)، 57-74.
افجهای، سیدعلیاکبر و سلطانی، سیدهمانلی (1390). تأثیر تعامل اجتماعی بر نوآوری صنعت بیمه. پژوهشنامه بیمه، 26(3)، 79-101.
باقری، مهدیه؛ صدیق اورعی، غلامرضا و فرزانه، احمد (1399). مسئله تعامل اجتماعی در خانواده ایرانی. مسائل اجتماعی ایران، 11(2)، 33-64.
باقری، مهدیه؛ صدیق اورعی، غلامرضا و یوسفی، علی (1398). مسئله تعامل اجتماعی در جامعه ایران. مسائل اجتماعی ایران، 10(1)، 53-80.
پوتنام، رابرت (1380). دموکراسی و سنتهای مدنی (تجربه ایتالیا و درسهایی برای کشورهای در حال گذار). ترجمه محمد تقی دلفروز، تهران: دفتر مطالعات و تحقیقات سیاسی وزارت کشور.
تسلیمی، محمدسعید؛ فرهنگی، علیاکبر و رازنهان، فیروز (1389). مدل اثرگذاری فرهنگ ملی بر کار تیمی در ایران. راهبرد فرهنگ، (10و11)، 128-161.
چلپی، مسعود (1393). تحلیل نظری و تطبیقی در جامعهشناسی. تهران: نشر نی.
حبیبزاده، اصحاب؛ عباسزاده، محمد و هنرور، حسین (1393). مطالعه ارتباط اعتماد اجتماعی با آنومی اجتماعی در بین رانندگان. نشریه مطالعات پژوهشی راهور، 3(8)، 33-58.
خدادی، نهال؛ محترم، رحیم و جعفری، معصومه (1398). تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام). مجله مدیریت بازاریابی، (42)، 1-21.
رحمان سرشت، حسین (1393). تئوریهای سازمان و مدیریت: از تجددگرایی تا پسا تجددگرایی. دوران تجددگرایی، مدرنیزم. تهران: نشر دوران.
رحمان سرشت، حسین؛ عباسزاده، حسن و امیدی پسند، رضا (1394). رابطه تعامل اجتماعی و مدیریت دانش. دومین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج.
رحمانزاده، سیدعلی و غفاری معین، زهرا (1390). بررسی نقش رسانه ملی در توسعه ارتباطات بین فرهنگی در میان اقوام ایرانی از دیدگاه صاحبنظران. مطالعات رسانهای، 6(13)، 233-249.
رضایی، سعید و قائدی، محمدرضا (1399). نقش رسانه ر تقویت سرمایه اجتماعی در گام دوم انقلاب اسلامی. مطالعات میان فرهنگی، 16(47)، 145-174.
ساروخانی، باقر (1380). درآمدی بر دایرۀالمعارف علوم اجتماعی. تهران: انتشارات کیهان.
ساروخانی، باقر؛ نظری، فهیمه و وثوقی، منصور (1396). نقش اعتماد اجتماعی بر ارتباطات انسانی در خانواده. مطالعات جامعهشناختی شهری، 7(23)، 1-30.
شهابی، محمود (1395). علل و آثار فساد سیاسی و اداری (از توصیف و تبیین وضع موجود تا ترسیم وضع مطلوب). مجموعه مقالات گزارش وضعیت اجتماعی کشور، غلامرضا غفاری و محمدرضا جوادی یگانه، تهران: شورای اجتماعی کشور؛ پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
صراطی شیرازی و گل تاجی، محمدرضا؛ حقیقی کفاش، مهدی و نظری، مهسا (1397). تأثیر فعالیتهای خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانههای اجتماعی. مدیریت برند، 4(7)، 181-214.
عدلیپور، مهدخت؛ زرینکفش، لیلا و مظفری، افسانه (1395). الگوی موجود و مطلوب ساختار تشکیلاتی روابط عمومی دانشگاههای دولتی (بررسی دیدگاه مدیران روابط عمومی). مطالعات رسانهای، 13(3)، 109-122.
عزیزیان، محمد؛ مزیدی شرفآبادی، علیمحمد و اسلامی، حسین (1399). بررسی عوامل در بهکارگیری رسانههای اجتماعی با تأکید بر روابط عمومی. جامعهشناسی سیاسی ایران، 3(1)، 509-542.
عطایی، پری و زرندی، مرجان (1394). بررسی چگونگی تأثیرپذیری سرمایه اجتماعی از اینترنت مورد مطالعه. دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی، امارات متحده عربی.
علیئی، محمدولی؛ طالبی، ابوتراب و قدسی، امیر (1395). واکاوی کاربست رسانه ملی در ارتقای سرمایه اجتماعی. راهبرد دفاعی، 14(53)، 125-154.
قدمپور، عزتاله و زندکریمی، مریم (1397). بررسی رابطه بین ارتباط سازمانی و تسهیم دانش با نقش میانجی اعتماد سازمانی در میان دبیران مدارس. مطالعه کتابداری و علوم اطلاعات، 10(25)، 103-128.
قنبری برزیان، علی؛ میرزایی، حسین و همتی، رضا (1395). سیمای فردگرایی خودخواهانه (با تأکید بر پژوهشها و پیمایشهای داخلی 1392-1370). مجموعه مقالات گزارش وضعیت اجتماعی کشور، غلامرضا غفاری و محمدرضا جوادی یگانه، تهران: شورای اجتماعی کشور؛ پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
قوامی، علی؛ صرافیزاده، اصغر و عالم تبریز، اکبر (1401). تعاملات اجتماعی مشتریان در رسانههای دیجیتال و تأثیر آن بر کشف فرصتهای کارآفرینانه سازمانی. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، (48)، 61-69.
محمودبابویی، محمودرضا؛ ذوالفقاری، حسین و بیات، بهرام (1400). عملیات روانی - رسانهای مؤثر بر تعامل سازمانی برای مدیریت بحران. انتظام اجتماعی، سال سیزدهم، (3)، 193-221.
محمودی رجا، زکریا؛ توفیقیانفر، علیحسن و محمودی، سید محمد (1396). بررسی رابطه مصرف رسانههای ارتباطی و تعاملات اجتماعی معلمان. نشریه رسانه، (1).
محمودیان، حسین؛ مقدس، سعید و جهانشاهی، منیژه (1396). بررسی نقش مصرف رسانهای بر سرمایه اجتماعی مهاجرین شهر بهارستان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، سال یازدهم، (2).
مک کوایل، دنیس (1388). درآمدی بر نظریههای ارتباط جمعی. ترجمه پرویز اجلالی، تهران: مرکز مطالعات و توسعه رسانهها.
میرزایی شیری، یوسف؛ محبی، مهدی و نوروزی، فاطمه (1396). بررسی نقش رسانههای جمعی بر سرمایه اجتماعی استان زنجان. پنجمین همایش ملی مدیریت و حسابداری، جیرفت.
یاری سمیه و فرجوند، اسفندیار (1395). بررسی نقش رسانههای اجتماعی بر مشارکت شهروندان در فرایند بودجهبندی مشارکتی. مدیریت دولتی (دانش مدیریت)، 11(3)، 355 -376.
یزدانی، حمیدرضا؛ حمیدیزاده، علی و کاملی، علیرضا (1394). بررسی تأثیر سبک رهبری و جو سازمانی بر مدیریت دانش با توجه به نقش میانجی ساختار سازمانی و تعامل اجتماعی. مدیریت فناوری اطلاعات، 7(1)، 199-216.
Alalawneh A. A.; Al-Omar SYS & Alkhatib S. (2022). The Complexity of Interaction between Social Media Platforms and Organizational Performance.
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 8(169).
https://www.mdpi.com/journal/joitmc.
Chen C. J. & Huang J. W. (2007). How organizational climate and structure affect knowledge management-The social interaction perspective. International Journal of Information Management, (27), 104-118.
Chen, C. & Lin, Y. (2018). What drives live-stream usage intention? The perspectives of flow, entertainment, social interaction, and endorsement. Telematics and Informatics, 35(1), 293-303.
Dhanesh G.; Duthler G. & Li K. (2022). Social media engagement with organization-generated content: Role of visuals in enhancing public engagement with organizations on Facebook and Instagram. Public Relations Review, 48(2), 102174.
Erickson, F. (2017). Conceiving, noticing, and transcribing multi-modality in the study of social interaction as a learning environment. Linguistics and Education, (41), 59-61.
Haung, JW & Yong, H. L. (2009). The mediating effect of knowledge management on social interaction and innovation performance. International Journal of Manpower, 30(3), 285-301.
Huang, J. W. & Li, Y. H. (2009). The mediating effect of knowledge managementon social interaction and innovation performance. International journal of manpower, 30(3), 285-301.
James Coleman (1990). Foundations of Social Theory. Harvard University Press.
Kaye, M. E. & Perunovic, Z. (2020). Performance in publicly funded innovation networks (PFINs): The role of inter-organisational relationships. Industrial Marketing Management, (86), 201-211.
Lin W. (2008). The exploration factors of affecting knowledge sharing - The case of Taiwan's high-tech industry. Expert Systems with Applications, 35(3), 661-676.
Namisango F, & Kang K. (2019). Organization-public relationships on social media: The role of relationship strength, cohesion and symmetry. Computers in Human Behavior, (101), 22-29.
Nicole Schaefer-Mcdaniel (2004). Conceptualizing social capital among Young people.
Özhan Tıngoy (2009), Communication in knowledge management practices: a survey from Turkey. Problems and Perspectives in Management, 7(2).
Pink, S.; Leopold, T. & Engelhardt, H. (2014). Fertility and social interaction at the workplace: Does childbearing spread among colleagues? Advances in Life Course Research, (21), 113-122.
Rathnam, S.; Mahajan V. & Whinston A. B. (1995). Facilitating Coordination in Customer Support Teams: A Framework and Its Implications for the Design of Information Technology. Management Science, 41(12), (Dec. 1995), 1900-1921.
Slive, C. T.; Poorisat, T. & Kim, S. H. (2019). Third-person effect in the context of public relations and corporate communication. Public Relations Review, 101823.
Sikora, D. M. & Ferris, G. (2014). Strategic human resource practice implementation: The critical role of line management. Human Resource Management Review, 24(3), 271-281.
Wu, X.; Hua, R.; Yang, Z. & Yin, J. (2018). The influence of intention and outcome on evaluations of social interaction. Acta Psychologica, (182), 75-81.